fbpx

#boostdinbutik

BOOST

Boost er udviklet i samarbejde med flere forretninger, som hjælp til dagligdagen, hvor man måske ikke når alt på en to-do liste.

boost og stig til tops!

Til jer som har travlt, måske ikke helt når det hele på sociale medier, eller måske lidt af det hele.

Vi poster på jeres sociale medier

Via det indhold der er på jeres profil, laver vi unikke posts til jeres Facebook og Instagram side på en gang. Dertil opdaterer vi jeres varer og tilbud i appen, så I kun skal tænke over hvilke varer, der skal postes næste gang.

1-2 gange om ugen

Det vigtigste er kunderne i butikken, tiden til at gøre butikken klar, og sørge for at der er bestilt varer. Derfor gør vi det med BOOST mere simpelt end nogensinde. Få en færdig plan, og få sat faste dage der bliver postet på.

Kreativt indhold

Det er ikke kun varer der skal postes. Derfor kommer vi med nogle tips til, hvordan I kan være med til at holde gang i jeres profil med godt indhold (content), som vi ved at kunderne reagerer på. 

Næste skridt

Er det vigtigt med sociale medier?

Vi kommer med lidt info omkring sociale medier, og hvordan det hænger sammen med jeres butik.

Hvad er Facebook

Facebook er et socialt medie, som er lavet og udviklet til at finde mennesker og ikke virksomheder eller de varer der bliver solgt i butikker. Facebook lever af at de har mange mennesker, der bruger det, men antallet af virksomheder, der laver annoncering er blevet markant højere

Skal jeg bruge penge på Facebook Boost knappen

Det korte svar er nej... Boost knappen er Facebooks største indtjening, og din vej, til at bruge flere penge. Man har i daglig tale det, der hedder målrettet annoncering, og Facebook bruger ikke på samme måde de data, der ligger i databasen, når I bruger BOOST knappen. Så skal I lave betalte annoncer, så gør det via jeres business manager.

Er det vigtigt at vi bruger sociale medier?

Ja. Meget... For selvom det kan være svært at finde rundt i, hvad man skal vælge, så er sociale medier det sted, hvor flest mennesker er. MEN det er i samme omgang også blevet dyrere at markedsføre ud til den samme kunde som tidligere. Det skyldes lovgivninger, regler og at annoncepladsen på sociale medier er steget - og derved omkostningerne.